Lansering av ny mobilapplikasjon for SalesScreen

22 sep. 2014

Sist uke lanserte vi endelig en etterlengtet ny versjon av mobilapplikasjonen til SalesScreen!

Hvorfor

Selv om det kun er et drøyt halvt år siden vi lanserte SalesScreen har mye med løsningen forandret seg. Basert på tilbakemeldingene fra våre kunder har vi både justert, lagt til og fjernet funksjoner. De fleste av disse forbedringene har kun vært synlige på skjerm og web, mens mobilapplikasjonen stort sett har gått uforandret.
Brukerne på SalesScreen benytter seg i dag av mobilapplikasjon i en mye større grad enn det vi hadde turt å håpe på når vi lanserte applikasjonen, og det er liten tvil om at vi må gjøre vårt aller ytterste for å gjøre brukeropplevelsen like god på mobil som den er på web.

Hva

Det første brukere vil oppdage er at applikasjonen er pakket inn i et helt nytt design. Hovedfokuset ved designet er klar og tydelig informasjon om statusen for din organisasjon. Dette innebærer en ny og forbedret feed hvor alt av innrapporteringer og meldinger kommer opp, stilren presentasjon av den statistikken som er valgt, samt en lettvint og brukervennlig side for innrapporteringer.

Some description

I tillegg ønsket vi å bedre tilrettelegge for tilpassing til hver enkelt kundes behov. Den nye applikasjonen gir større fleksibilitet i forhold til hvilken statistikk som vises. Det gjør at man hele tiden har den mest relevante dataen lett tilgjengelig til enhver tid, og hele organisasjonen er til enhver tid oppdatert på de siste salgstallene uansett hvor man måtte befinne seg.

Vi har laget applikasjonen på nytt fra bunnen av ved hjelp av native teknologier, som er bedre tilpasset de respektive plattformene. Dette gjør at applikasjonen oppleves raskere og mer responsiv.

For brukerne våre er det nok funksjonalitet, design og brukervennlighet som er det viktigste. For oss er det derimot like viktig at plattformen som ligger i bunn er lett å bygge videre på. Med all den videreutviklingen som er tiltenkt SalesScreen i tiden fremover er det avgjørende at teknologien som ligger bak gir oss best mulig forutsetning for å, så smertefritt som mulig, oppdatere og forbedre applikasjonen. Den nye versjonen av applikasjonen gir oss nettopp denne muligheten, og er noe både vi og brukerne vil dra nytte av i fremtiden.

Veien Videre

Som nevnt gir den nye applikasjonen oss bedre muligheter for kontinuerlig oppdatering og forbedringer i ukene fremover. Vi har mange planer for nye funksjoner til applikasjonen, og noen av de første vi sikter mot å lansere er en helt ny modul for pågående konkurranser, samt oversikt over achievements.
Lanseringen av denne applikasjonen er nok et steg mot å kunne tilby en fullverdig SalesScreen-opplevelse også på mobil, og vi håper at dere drar god nytte av de funksjonene deres nå har tilgjengelig hvor som helst og når som helst.

Skrevet av Eirik Langsether - 22/09/2014

comments powered by Disqus


NO: +47 23 96 08 44
USA: +1 (858) 384-6746


Ferjemannsveien 4, 7042 Trondheim, Norge


post@dogu.no